Social Media Ads & Content Specialist

Masz w sobie połączenie doświadczenia z reklamą i tworzeniem treści na użytek social media?

Jesteś świadoma/y możliwości docierania z reklamą na Facebook / Instagram do aktualnych oraz nowych klientów? Chcesz promować międzynarodowo produkty z obszaru health / fitness, które zmieniają życie setek tysięcy klientów?

Dobrze czujesz się w samodzielnym zarządzaniu projektami, a przed każdą podjętą decyzją pytasz siebie w duszy “czy te działania przełożą się na sprzedaż?”, to świetnie trafiłaś/eś!

Naszym flagowym projektem jest aplikacja przy współpracy z Anną Lewandowską (Diet & Training by Ann), która ma ponad 400 tysięcy pobrań.

Część projektów przy których będziesz pracować i których kampanie i treści będziesz tworzyć od podstaw to wspólne produkty (aplikacje dietetyczno-treningowe) z influencerami o milionowych zasięgach i dużym zaufaniu.

 

Aktualnie szukamy do działu marketingu:

Social Media ads & Content Specialist

Poznań, wielkopolskie (praca w biurze na Grunwaldzie)
DietLabs sp. z o.o. sp. k.

 


 

Zakres obowiązków:

 

Operacyjne:

  • zarządzanie kampaniami Facebook, Instagram, Messenger na 8 rynkach
  • analiza wyników (panel platform reklamowych, Google Analytics, własny system sprzedaży)
  • współpraca z copywriterami, zespołem social i content marketing
  • planowanie działań reklamowych pod launche produktów, oferty specjalne
  • przygotowanie wytycznych pod tworzenie treści social media na wszystkich rynkach
  • współpraca, optymalizacja i synchronizowanie działań social media z email marketing i automation marketing
  • opracowywanie harmonogramów kampanii
  • wykonywanie testów A/B na landing page’ach
  • kampanie sfocusowane na użytkowników mobilnych

 

Taktyczne:

  • testowanie lejków konwersji
  • szukanie nowych grup docelowych
  • wkład koncepcyjny (reklama i treści w social media) przy tworzeniu strategii wejścia na nowe rynki
  • przekazywanie uwag w zakresie publikowanych treści
  • szukanie nowych sposobów reklamy w zakresie mobile

 


 

Jeżeli:

  • masz co najmniej roczne doświadczenie z zakresu zarządzania kampaniami Facebook / Instagram
  • dobrze znasz Facebook Ads, Google Analytics (jesteś gotowa/y bardziej poznać te narzędzie)
  • pewnie czujesz się w analityce, potrafisz łączyć dane z różnych źródeł i niestraszna Ci tabela przestawna w Excelu
  • potrafisz ocenić, co jest perswazyjnym nagłówkiem, a co bełkotem marketingowym
  • znasz na dobrym poziomie komunikacyjnym angielski
  • znasz albo jesteś gotowa/y szybko poznać: Facebook Analytics, Google Tag Manager
  • chcesz rozwijać się z zakresie reklamy mobile i poznać nowe systemy reklamy mobilnej
  • interesujesz się zdrowym trybem życia
  • Twoje drugie imię to AIDA

 

Oferujemy:

  • pracę przy międzynarodowych projektach aplikacji dietetyczno-fitnesowych, które są używane przez setki tysięcy osób i wywierają wpływ na ich życie
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów – jesteśmy zwinną firmą, szybko wdrażamy nowe rzeczy
  • wynagrodzenie adekwatne do umiejętności
  • firmowy catering, orzechy, owoce, witaminy
  • pracę w nowoczesnym i wygodnym biurze w centrum Poznania
  • więcej o tym, dlaczego warto pracować w DietLabs przeczytasz tutaj
  • last but not least – jeśli chcesz rozwijać się w obszarze marketingu w internecie, DietLabs jest idealnym miejscem. Nasza firma powiązana jest kapitałowo ze Sprawny.Marketing oraz MaxROY.com, dlatego masz nieograniczony dostęp do najnowszej wiedzy (szkolenia, konferencje, prenumerata Magazynu Sprawny.Marketing, wewnętrzna międzyfirmowa grupa dyskusyjna, międzyfirmowe spotkania i wymiana doświadczeń i pomysłów). Ścieżka szkoleń już na Ciebie czeka!

 

Dowiedz się w jaki sposób będziesz współpracować z influencerami o milionowych zasięgach na skalę globalną.

Chcesz zobaczyć, kto pracuje w DietLabs? Kliknij tutaj.
Poniżej możesz wysłuchać wywiadu z Tomkiem Frontczakiem – Head of Marketing w DietLabs (a także założycielem SprawnyMarketing.pl i współzałozycielem Agencji MaxROY.com).

 

Proszę w CV dopisać oświadczenie:
“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych
w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu
rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych,
Dz. U. Nr 133 poz. 883)”.

Zainteresowany / Zainteresowana? 

Prześlij nam swoje CV ze zdjęciem lub link do uzupełnionego LinkedIn na adres

praca-marketing@dietlabs.pl

wpisując w tytule maila “Social Media ads & Content Specialist”

Poznaj 10 powodów, dla których warto pracować w DietLabs

 

Wywiad z Tomkiem Frontczakiem, Head of Marketing w DietLabs: