Senior Mobile Traffic Specialist

Lokalizacja: Poznań lub zdalnie
Forma współpracy: kontrakt B2B, praca na miejscu w biurze w centrum Poznania (preferowane) lub zdalnie + wizyty w Poznaniu (minimum raz na 2 tygodnie)
Praca zdalna: możliwe w pełnym wymiarze, ale z gotowością wizyt w Poznaniu

Dobre usługi powstają w sprawnych zespołach. Nasze składają się z reprezentantów różnorodnych specjalizacji, takich jak: technologie internetowe i mobilne, dietetyka, fitness, psychologia, projektowanie, UX, marketing.

Tworząc oraz dzieląc się naszymi internetowymi rozwiązaniami dietetycznymi i fitnesowymi, zmieniamy nawyki wielu tysięcy ludzi.

Naszym flagowym (ale nie jedynym) projektem jest aplikacja powstała przy współpracy z Anną Lewandowską Diet & Training by Ann, która ma ponad 1 800 000 miliona ściągnięć. Chcemy dojść do kilku milionów, dlatego aktualnie szukamy do działu marketingu:

Senior Mobile Traffic Specialist

Poznań

 

Uwielbiasz szukać okazji w zakresie pozyskiwania instalacji, klików i zaangażowania w internecie? Nie boisz się wydawać dużych budżetów i konkurencji globalnej.

Zarządzałeś / zarządzałaś kampaniami, które wydawały powyżej 1000 $ dziennie. Eventy, SDK, Adjust / AppsFlyer, CPI, UAC, kreacje video to tematy, które śnią Ci się w nocy. Kochasz eksperymentowanie z kreacjami i wiesz jak analizować efekty mobilnych kampanii. Dobrze trafiłaś / trafiłeś!

Cel biznesowy:

Zwiększenie przychodu firmy poprzez zagraniczną i polską akwizycję mobilną (aktualnie obecni jesteśmy na rynkach: anglojęzycznych, polskim, czeskim, słowackim, węgierskim, rumuńskim, niemieckim, rosyjskojęzycznym) nastawioną na pozyskiwanie 7-dniowych triali subskrypcji aplikacji. Kluczowe będzie osiągnięcie przewagi nad konkurencją poprzez wyróżnienie się kreacjami i wybór sprytnych metod kierowania.

Zakres obowiązków:

Operacyjne

  • zarządzanie zagranicznymi i polskimi kampaniami mobilnym: Google Ads, Facebook Ads, Snapchat Ads, Pinterest Ads, Twitter Ads
  • analiza wyników
  • współpraca, optymalizacja i synchronizowanie działań traffic z działami social media, email marketing i automation marketing
  • opracowywanie harmonogramów kampanii
  • współpraca z copywriterami posługującymi się różnymi językami, działem kreacji i content marketing
  • przekazywanie uwag i wymyślanie koncepcji kreacji dostosowanych do danej sieci reklamowej
  • wspólpraca z video editorami i motion designerami
  • wykonywanie testów A/B

Taktyczne

  • testowanie i optymalizacja lejków konwersji
  • szukanie nowych źródeł ruchu w alternatywnych systemach reklamowych
  • wkład koncepcyjnych przy tworzeniu strategii wejścia na nowe rynki
  • wkład koncepcyjny w ulepszanie procesów analitycznych w firmie
  • wizja rozwoju teamu odpowiedzialnego za traffic / UA

 

Jeżeli:

  • masz co najmniej 1-letnie doświadczenie z zakresu zarządzania kampaniami mobilnymi z wysokimi budżetami
  • dobrze czujesz się w analityce, potrafisz łączyć dane z różnych źródeł i niestraszna Ci tabela przestawna w Excelu
  • potrafisz ocenić, co jest perswazyjnym nagłówkiem, a co bełkotem marketingowym, kochasz testowanie kreacji
  • znasz na bardzo dobrym poziomie angielski
  • znasz: Firebase, Adjust / AppsFlyer, Facebook Analytics
  • premiowane będzie doświadczenie w: Pinterest Asa, Twitter Ads, Snapchat Ads, TikTok Ads
  • dodatkowo premiowana będzie umiejętność poruszania się w BigQuery, Google Data Studio, SQL
  • lubisz zdrowy tryb życia
  • Twoje drugie imię to “Test A/B Kreacji”

 

Oferujemy:

  • pracę przy projektach, które są używane przez dziesiątki tysięcy osób i wywierają wpływ na ich życie
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów – jesteśmy zwinną firmą, szybko wdrażamy nowe rozwiązania
  • wysokie wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i zarządzanych budżetów
  • firmowy catering, orzechy, owoce, witaminy, karta Multisport
  • pracę w nowoczesnym i wygodnym biurze w centrum Poznania
  • więcej o tym, dlaczego warto pracować w DietLabs przeczytasz tutaj
  • last but not least – jeśli chcesz rozwijać się w obszarze marketingu w internecie, DietLabs jest idealnym miejscem. Nasza firma powiązana jest kapitałowo ze Sprawny.Marketing oraz MaxROY.com, dlatego masz nieograniczony dostęp do najnowszej wiedzy (szkolenia, konferencje, prenumerata Magazynu Sprawny.Marketing, wewnętrzna międzyfirmowa grupa dyskusyjna, międzyfirmowe spotkania i wymiana doświadczeń i pomysłów). Ścieżka szkoleń już na Ciebie czeka!

 

Chcesz zobaczyć, kto pracuje w DietLabs? Kliknij tutaj.
Poniżej możesz wysłuchać wywiadu z Tomkiem Frontczakiem – Head of Marketing w DietLabs (a także założycielem SprawnyMarketing.pl i współzałozycielem Agencji MaxROY.com).

 

Proszę w CV dopisać oświadczenie:
“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych
w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu
rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych,
Dz. U. Nr 133 poz. 883)”.

Zainteresowany / Zainteresowana?

Swoje CV lub link do uzupełnionego LinkedIn wyślij na adres praca-marketing@dietlabs.pl wpisując w tytule maila “Senior Mobile Traffic Specialist”. 

Poznaj 10 powodów, dla których warto pracować w DietLabs

 

Wywiad z Tomkiem Frontczakiem, Head of Marketing w DietLabs: