Senior Traffic Manager

Dobre usługi powstają w sprawnych zespołach projektowych. Nasze składają się z reprezentantów różnorodnych specjalizacji, takich jak: technologie internetowe i mobilne, dietetyka, psychologia, projektowanie, UX, marketing, zarządzanie projektami.

Tworząc oraz dzieląc się naszymi internetowymi rozwiązaniami dietetycznymi oraz motywacyjnymi, zmieniamy nawyki wielu tysięcy ludzi i pomagamy dokonywać mądrych wyborów żywieniowych na kilku rynkach.

Aktualnie szukamy do działu marketingu:

Senior Traffic Managera
Poznań, wielkopolskie (praca w biurze na Grunwaldzie)
DietLabs Sp. z o.o.

Uwielbiasz szukać okazji w zakresie pozyskiwania klików i zaangażowania w internecie? W AdWords częściej siedzisz na zakładce Kierowanie reklam w sieci reklamowej, niż Słowa kluczowe?

Kochasz niskie CPV na YouTube, nie boisz się kupować reklamy w modelu CPM? Dobrze czujesz się analizując tabelki pełne klików, wyświetleń i obejrzeń oraz dobierając modele atrybucji konwersji? Wiesz, że bez dobrego lejka nie ma co ruszać tematu przekuwania świadomości w sprzedaż? Dobrze trafiłeś!

 

Zakres obowiązków:

Operacyjne

  • zarządzanie kampaniami AdWords (Display, YouTube, Search) na kilku rynkach
  • analiza wyników (panel platform reklamowych, Google Analytics, własny system sprzedaży)
  • zarządzanie kampaniami w systemach sieci reklamy natywnej
  • kupowanie mediów bezpośrednio od wydawców
  • współpraca przy kampaniach Facebook Ads
  • współpraca, optymalizacja i synchronizowanie działań traffic z działami social media, email marketing i automation marketing
  • opracowywanie harmonogramów kampanii
  • współpraca z copywriterami, zespołem social i content marketing
  • wykonywanie testów A/B na landing page’ach

Taktyczne

  • testowanie lejków konwersji
  • szukanie nowych źródeł ruchu w alternatywnych systemach reklamowych
  • wkład koncepcyjnych przy tworzeniu strategii wejścia na nowe rynki
  • przekazywanie uwag w zakresie publikowanych treści

 

Jeżeli:

  • masz co najmniej 2-letnie doświadczenie z zakresu zarządzania kampaniami Google AdWords (przede wszystkim GDN i YouTube)
  • dobrze znasz Facebook Ads, Google Analytics i Google Tag Managera
  • miałeś / miałaś doświadczenie z przynajmniej jednym alternatywnym systemem reklamowym lub kupowałeś media bezpośrednio od wydawców
  • dobrze czujesz się w analityce, potrafisz łączyć dane z różnych źródeł i niestraszna Ci tabela przestawna w Excelu
  • potrafisz ocenić, co jest perswazyjnym nagłówkiem, a co bełkotem marketingowym
  • znasz na dobrym poziomie komunikacyjnym angielski
  • chcesz rozpracowywać nowe systemy PPC, RTB, Native Ads
  • znasz albo jesteś gotowy szybko poznać: Facebook Analytics, Google Bid Manager, AdForm
  • Twoje drugie imię to AIDA

 

Oferujemy:

  • pracę przy projektach, które są używane przez dziesiątki tysięcy osób i wywierają wpływ na ich życie
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów – jesteśmy zwinną firmą, szybko wdrażamy nowe rozwiązania
  • wynagrodzenie adekwatne do umiejętności
  • firmowy catering, orzechy, owoce, witaminy
  • pracę w nowoczesnym i wygodnym biurze w centrum Poznania
  • więcej o tym, dlaczego warto pracować w DietLabs przeczytasz tutaj
  • last but not least – jeśli chcesz rozwijać się w obszarze marketingu w internecie, DietLabs jest idealnym miejscem. Nasza firma powiązana jest kapitałowo ze Sprawny.Marketing oraz MaxROY.com, dlatego masz nieograniczony dostęp do najnowszej wiedzy (szkolenia, konferencje, prenumerata Magazynu Sprawny.Marketing, wewnętrzna międzyfirmowa grupa dyskusyjna, międzyfirmowe spotkania i wymiana doświadczeń i pomysłów). Ścieżka szkoleń już na Ciebie czeka!

 

Chcesz zobaczyć, kto pracuje w DietLabs? Kliknij tutaj.
Poniżej możesz wysłuchać wywiadu z Tomkiem Frontczakiem – Head of Marketing w DietLabs (a także założycielem SprawnyMarketing.pl i współzałozycielem Agencji MaxROY.com).

 

Proszę w CV dopisać oświadczenie:
“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych
w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu
rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych,
Dz. U. Nr 133 poz. 883)”.

Zainteresowany / Zainteresowana?

Swoje CV (ze zdjęciem) lub link do uzupełnionego LinkedIn wyślij na adres praca-marketing@dietlabs.pl wpisując w tytule maila “Senior Traffic Manager”. 

Poznaj 10 powodów, dla których warto pracować w DietLabs

 

Wywiad z Tomkiem Frontczakiem, Head of Marketing w DietLabs: