Senior Influencer Marketing Specialist

Chcesz rozwinąć swoje kompetencje w zakresie influencer marketingu? Pracować z międzynarodowymi influencerami, których followują miliony osób z nastawieniem na realne cele biznesowe?

Szybko jesteś w stanie powiedzieć, czy współpraca z danym influencerem ma potencjał? Potrafisz rozmawiać z influencerami i nakierowywać ich na realizację wspólnych celów? Dobrze czujesz się w samodzielnym zarządzaniu projektami, a przed każdą podjętą decyzją pytasz siebie w duszy “czy te działania przełożą się na sprzedaż?”, to świetnie trafiłaś/eś!

Naszym flagowym projektem jest aplikacja przy współpracy z Anną Lewandowską Diet & Training by Ann, która ma ponad 400 tysięcy pobrań.

Projekty przy których będziesz pracować i które będziesz tworzyć od podstaw to przyszłość influencer marketingu – tworzenie produktu (aplikacji dietetyczno-treningowych) wspólnie z influencerem o milionowych zasięgach i dużym zaufaniu.

 

Aktualnie szukamy do działu marketingu:

Senior Influencer Marketing Specialist

Poznań, wielkopolskie (praca w biurze na Grunwaldzie)
DietLabs sp. z o.o. sp. k.

 

 

Cel biznesowy:

Zwiększenie przychodu firmy poprzez nawiązywanie współpracy z influencerami na rynkach zagranicznych. Kluczowe będzie nawiązywanie kontaktu, ocena ich potencjału i prowadzenie z nimi współpracy w celu promocji już istniejących produktów lub stworzenia nowych.

 

Zakres obowiązków:

 

Operacyjne:

  • opracowanie planu długofalowych współprac z influencerami
  • analiza social media influencerów w Polsce i na rynkach zagranicznych
  • współpraca z największymi influencerami z zakresu health/fitness/cooking (globalnie)
  • działania z zakresu social media – przygotowanie wytycznych pod treści oraz gotowych postów dla influencerów
  • publikacja/nadzór nad publikacjami na kanałach social media: Facebook, Instagram, YouTube, blogi.
  • zarządzanie budżetem przeznaczonym na influence marketing
  • współpraca z copywriterami, zespołem social i content marketing
  • udział w imprezach, targach, gdzie można spotkać influencerów

 

Taktyczne:

  • wkład koncepcyjny (influencer marketing) przy tworzeniu strategii wejścia na nowe rynki
  • zarządzanie teamem native speakerów na zagranicznych rynkach (gdzie jest obecny nasz produkt), których zadaniem jest research i pozyskanie treści od influencerów

 

Strategiczne:

  • znalezienie długoterminowych współprac, które przełożą sie na stworzenie nowych produktów wspólnie z influencerem

 

Jeżeli:

  • masz co najmniej dwuletnie doświadczenie z zakresu marketingu i social media – preferowane też doświadczenie z influence marketingiem
  • dobrze znasz takie kanały jak: Facebook, Instagram, YouTube
  • masz świadomość, że z influence marketingiem idzie w parze sprzedaż
  • masz doświadczenie w samodzielnym zarządzaniu projektami
  • bardzo dobrze posługujesz się językiem angielskim w mowie i piśmie
  • interesujesz się zagadnieniami związanymi ze zdrowym stylem życia
  • znasz narzędzia analityczne, jak, Iconosquare, Facebook & Instagram Insights, Influencer DB
    (lub jesteś otwarta/ty żeby je poznać)

 

Oferujemy:

  • pracę przy międzynarodowych projektach aplikacji dietetyczno-fitnesowych, które są używane przez setki tysięcy osób i wywierają wpływ na ich życie
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów – jesteśmy zwinną firmą, szybko wdrażamy nowe rzeczy
  • wynagrodzenie adekwatne do umiejętności
  • firmowy catering, orzechy, owoce, witaminy
  • pracę w nowoczesnym i wygodnym biurze w centrum Poznania
  • więcej o tym, dlaczego warto pracować w DietLabs przeczytasz tutaj
  • last but not least – jeśli chcesz rozwijać się w obszarze marketingu w internecie, DietLabs jest idealnym miejscem. Nasza firma powiązana jest kapitałowo ze Sprawny.Marketing oraz MaxROY.com, dlatego masz nieograniczony dostęp do najnowszej wiedzy (szkolenia, konferencje, prenumerata Magazynu Sprawny.Marketing, wewnętrzna międzyfirmowa grupa dyskusyjna, międzyfirmowe spotkania i wymiana doświadczeń i pomysłów). Ścieżka szkoleń już na Ciebie czeka!

 

Dowiedz się w jaki sposób będziesz współpracować z influencerami o milionowych zasięgach na skalę globalną.

Chcesz zobaczyć, kto pracuje w DietLabs? Kliknij tutaj.
Poniżej możesz wysłuchać wywiadu z Tomkiem Frontczakiem – Head of Marketing w DietLabs (a także założycielem SprawnyMarketing.pl i współzałozycielem Agencji MaxROY.com).

 

Proszę w CV dopisać oświadczenie:
“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych
w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu
rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych,
Dz. U. Nr 133 poz. 883)”.

Zainteresowany / Zainteresowana? 

Prześlij nam swoje CV ze zdjęciem lub link do uzupełnionego LinkedIn na adres

 

praca-marketing@dietlabs.pl

wpisując w tytule maila “Senior Influencer Marketing Specialist”

Poznaj 10 powodów, dla których warto pracować w DietLabs

 

Wywiad z Tomkiem Frontczakiem, Head of Marketing w DietLabs: