Performance Specialist

Dobre usługi powstają w sprawnych zespołach projektowych. Nasze składają się z reprezentantów różnorodnych specjalizacji, takich jak: technologie internetowe i mobilne, dietetyka, psychologia, projektowanie, UX, marketing, zarządzanie projektami.
Tworząc oraz dzieląc się naszymi internetowymi rozwiązaniami dietetycznymi i fitnesowymi, zmieniamy nawyki wielu tysięcy ludzi. Naszym flagowym (ale nie jedynym) projektem jest aplikacja powstała przy współpracy z Anną Lewandowską „Diet & Training by Ann”, która ma ponad 3 mln pobrań i wyróżnienia Apple w 21 krajach, w tym najbardziej prestiżowe App of the Day. Kreujemy własne produkty, mamy 100% decyzyjności w zakresie kierunków rozwoju oraz stabilny model biznesowy finansujący działanie firmy.

  Aktualnie szukamy osoby na stanowisko:

Performance Specialist

 

 

Wymagania:

 

  • Praktyczne doświadczenie w bezpośrednim prowadzeniu i nadzorowaniu kampanii performance marketingowych w obszarze SMB
  • Doskonała znajomość jednego lub kilku paneli reklamowych (Google Ads, Facebook Ads, TikTok Ads, Snapchat Ads)
  • Umiejętność myślenia analitycznego i formułowania prostych, akcyjnych wniosków na podstawie danych z różnych źródeł
  • Znajomość produktów marketingowych Google i umiejętność wykorzystania ich w codziennej pracy (Google Tag Manager, Google Analytics, Google Data Studio)
  • Umiejętność działania w zespole, chęć dzielenia się wiedzą
  • Umiejętność wychodzenia z inicjatywą i poszukiwania niestandardowych rozwiązań
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Dobra znajomość MS Excel

 

Dodatkowym atutem będzie:

 

  • Doświadczenie w prowadzeniu kampanii promujących aplikacje mobilne
  • Doświadczenie w prowadzeniu kampanii na rynkach zagranicznych

 

Zakres obowiązków:

 

  • Prowadzenie kampanii promujących aplikacje mobilne
  • Tworzenie analiz i raportowanie efektywności kampanii
  • Testowanie nowych taktyk i kanałów performance marketingowych
  • Współpraca z teamem graficznym – zlecanie kreacji
  • Poszukiwanie sposobów na poprawienie efektywności płatnych kampanii na wszystkich etapach lejka sprzedażowego

 

Co oferujemy:

 

  • pracę przy międzynarodowych projektach, które są używane przez setki tysięcy osób na całym świecie i wywierają realny wpływ na ich życie
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów – jesteśmy zwinną firmą, szybko wdrażamy nowe rozwiązania
  • nowoczesne narzędzia pracy
  • pracę zdalną + okazjonalne wizyty w biurze, lub stacjonarną, w biurze w centrum Poznania
  • zdrowe obiady – refundujemy codzienny, smaczny i zdrowy obiad (przy pracy z biura)
  • zdrowe przekąski dostarczane na adres domowy
  • elastyczny czas pracy
  • lekcje języka angielskiego na różnych poziomach zaawansowania
  • ubezpieczenie grupowe
  • kartę Multisport
  • bezpłatny dostęp do naszych aplikacji dietetyczno-treningowych
  • pracę w nowoczesnym i wygodnym biurze w centrum Poznania (lub możliwość pracy zdalnej z okazjonalnymi wizytami w biurze)
  • last but not least – jeśli chcesz rozwijać się w obszarze marketingu w internecie, DietLabs jest idealnym miejscem. Nasza firma powiązana jest kapitałowo ze Sprawny.Marketing oraz MaxROY.com, dlatego masz nieograniczony dostęp do najnowszej wiedzy (szkolenia, konferencje, prenumerata Magazynu Sprawny.Marketing, wewnętrzna międzyfirmowa grupa dyskusyjna, międzyfirmowe spotkania i wymiana doświadczeń i pomysłów). Ścieżka szkoleń już na Ciebie czeka!

 

Zapraszamy do wysłuchania wywiadu Tomka Frontczaka Head of Marketing w DietLabs (a także założycielem SprawnyMarketing.pl i współzałożycielem Agencji MaxROY.com z Gary Vee :

https://www.youtube.com/watch?v=05BzDbQYDVw 

 

 

Zainteresowany / Zainteresowana?

Swoje CV lub link do uzupełnionego LinkedIn wyślij na adres patrycja.cieciel@dietlabs.pl

wpisując w tytule maila “Performance Specialist”.

 

W CV nie zapomnij o dopisaniu zgody RODO: 
“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”