Mobile Marketing Growth Hacker

Lokalizacja: Poznań lub zdalnie
Forma współpracy: kontrakt B2B, praca na miejscu w biurze w centrum Poznania (preferowane) lub zdalnie + wizyty w Poznaniu (minimum raz na 2 tygodnie)
Praca zdalna: możliwe w pełnym wymiarze, ale z gotowością wizyt w Poznaniu

 

Dobre usługi powstają w sprawnych zespołach projektowych. Nasze składają się z reprezentantów różnorodnych specjalizacji, takich jak: technologie internetowe i mobilne, dietetyka, psychologia, projektowanie, UX, marketing, zarządzanie projektami.

Tworząc oraz dzieląc się naszymi internetowymi rozwiązaniami dietetycznymi i fitnesowymi, zmieniamy nawyki wielu tysięcy ludzi. Naszym flagowym (ale nie jedynym) projektem jest aplikacja powstała przy współpracy z Anną Lewandowską Diet & Training by Ann, która ma ponad 2 mln pobrań i wyróżnienie Apple: Apps We Love. Kreujemy własne produkty, mamy 100% decyzyjność w zakresie kierunków rozwoju oraz stabilny model biznesowy finansujący działanie firmy.

 

 

Mobile Marketing Growth Hacker

Poznań

 

Nie boisz się eksperymentować w zakresie szybkiego pozyskiwania użytkowników w nieszablonowy sposób? Nieustannie szukasz sposobu na zwiększenie retencji pozyskanych już klientów? Chcesz pracować nad produktami mobilnymi, których użytkownicy żyją w kilkudziesięciu krajach na całym świecie?

Dobrze się czujesz w marketingu sprzedażowym, a planowanie nowych eksperymentów sprawia Ci podobną satysfakcję, jak analiza otrzymanych wyników? Podczas używania aplikacji mobilnych często robisz jej screenshoty i zapisujesz je w katalogu inspiracje lub to-do?

 

Zakres obowiązków:

  • Operacyjne
    • planowanie oraz przeprowadzanie eksperymentów różnicowych przy wykorzystaniu Google Play Console, Google Firebase (A/B, A/B/B’, A/B/C testing, remote config) oraz Google Optimize
    • ocena wyników przeprowadzanych eksperymentów
    • współpraca, optymalizacja i synchronizowanie działań growth z działami social media, email & automation marketing, ads, mobile development, ux, product design
    • tworzenie dokumentacji dotyczącej stosowanych eksperymentów
    • konfiguracja, planowanie oraz zarządzanie usługami Cloud Messaging i In-App Messaging
  • Taktyczne 
    • analiza potrzeb oraz zachowań użytkowników aplikacji mobilnych
    • proponowanie usprawnień usług
    • wkład koncepcyjnych przy tworzeniu strategii wejścia na nowe rynki
    • przekazywanie uwag w zakresie projektowanych usług
    • wkład kreatywny w proces tworzenia kreacji reklamowych, onboardingu, konceptów bramek płatności, pakietów usług
    • poszukiwanie niestandardowych obszarów powiększania bazy użytkowników lub wzrostu retencji

 

Będziesz świetnym kandydatem, jeśli (wymagania):

  • masz co najmniej 2-letnie doświadczenie z zakresu growth hackingu
  • dobrze znasz Google Firebase, Facebook Analytics, Google Analytics i Google Data Studio
  • Potrafisz udokumentować swoje dotychczasowe rezultaty w działaniach growth hackingowych
  • dobrze czujesz się w analityce, potrafisz łączyć dane z różnych źródeł i niestraszna Ci tabela przestawna w Excelu
  • znasz na dobrym poziomie komunikacyjnym język angielski 
  • ważne – potrafisz pracować samodzielnie – nie czekasz na zadania, tylko wychodzisz z własnymi inicjatywami

 

Dodatkowo dużym plusem będzie, jeżeli:

  • masz doświadczenie w branży mobile apps
  • pracowałeś na usługach opartych na modelu subskrypcyjnym z darmowym okresem próbnym (trial)
  • zdobyłeś doświadczenie w testowaniu gateway payment i/lub payment screen w branży mobile
  • znasz Tableau w stopniu pozwalającym na swobodną wizualizację rezultatów swojej pracy
  • nie straszne Ci Dynamic Links i Deep Links

 

Oferujemy:

  • pracę przy międzynarodowych projektach, które są używane przez dziesiątki tysięcy osób na całym świecie i wywierają realny wpływ na ich życie
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów – jesteśmy zwinną firmą, szybko wdrażamy nowe rozwiązania
  • wynagrodzenie adekwatne do umiejętności 
  • firmowy catering
  • ubezpieczenie grupowe
  • kartę Multisport
  • pracę w nowoczesnym i wygodnym biurze w centrum Poznania (lub możliwość pracy zdalnej z regularnymi wizytami w biurze)
  • Więcej o tym, dlaczego warto pracować w DietLabs przeczytasz tutaj
  • Last but not least – jeśli chcesz rozwijać się w obszarze marketingu w internecie, DietLabs jest idealnym miejscem. Nasza firma powiązana jest kapitałowo ze Sprawny.Marketing, dlatego masz nieograniczony dostęp do najnowszej wiedzy (szkolenia, konferencje, prenumerata Magazynu Sprawny.Marketing, wewnętrzna międzyfirmowa grupa dyskusyjna, międzyfirmowe spotkania i wymiana doświadczeń i pomysłów). Ścieżka szkoleń już na Ciebie czeka!

 

Chcesz zobaczyć, kto pracuje w DietLabs? Kliknij tutaj.
Poniżej możesz wysłuchać wywiadu z Tomkiem Frontczakiem – Head of Marketing w DietLabs (a także założycielem SprawnyMarketing.pl i współzałozycielem Agencji MaxROY.com).

 

Proszę w CV dopisać oświadczenie:
“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych
w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu
rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych,
Dz. U. Nr 133 poz. 883)”.

Swoje CV lub link do profilu LinkedIn wyślij na adres wojciech@dietlabs.pl wpisując w tytule maila “Mobile Marketing Growth Hacker” wraz ze zgodą na przetwarzanie danych w celach rekrutacyjnych.

Poznaj 10 powodów, dla których warto pracować w DietLabs

 

Wywiad z Tomkiem Frontczakiem, Head of Marketing w DietLabs: