Lokalizacja: Poznań lub zdalnie
Forma współpracy: kontrakt B2B, praca na miejscu w biurze w centrum Poznania (preferowane) lub zdalnie + wizyty w Poznaniu (minimum raz na 2 tygodnie)
Praca zdalna: możliwe w pełnym wymiarze, ale z gotowością wizyt w Poznaniu
Dobre usługi powstają w sprawnych zespołach projektowych. Nasze składają się z reprezentantów różnorodnych specjalizacji, takich jak: technologie internetowe i mobilne, dietetyka, psychologia, projektowanie, UX, marketing, zarządzanie projektami.
Tworząc oraz dzieląc się naszymi internetowymi rozwiązaniami dietetycznymi i fitnesowymi, zmieniamy nawyki wielu tysięcy ludzi. Naszym flagowym (ale nie jedynym) projektem jest aplikacja powstała przy współpracy z Anną Lewandowską Diet & Training by Ann, która ma ponad 2 mln pobrań i wyróżnienie Apple: Apps We Love. Kreujemy własne produkty, mamy 100% decyzyjność w zakresie kierunków rozwoju oraz stabilny model biznesowy finansujący działanie firmy.
Mobile Marketing Growth Hacker
Poznań
Nie boisz się eksperymentować w zakresie szybkiego pozyskiwania użytkowników w nieszablonowy sposób? Nieustannie szukasz sposobu na zwiększenie retencji pozyskanych już klientów? Chcesz pracować nad produktami mobilnymi, których użytkownicy żyją w kilkudziesięciu krajach na całym świecie?
Dobrze się czujesz w marketingu sprzedażowym, a planowanie nowych eksperymentów sprawia Ci podobną satysfakcję, jak analiza otrzymanych wyników? Podczas używania aplikacji mobilnych często robisz jej screenshoty i zapisujesz je w katalogu inspiracje lub to-do?
Zakres obowiązków:
- Operacyjne
- planowanie oraz przeprowadzanie eksperymentów różnicowych przy wykorzystaniu Google Play Console, Google Firebase (A/B, A/B/B’, A/B/C testing, remote config) oraz Google Optimize
- ocena wyników przeprowadzanych eksperymentów
- współpraca, optymalizacja i synchronizowanie działań growth z działami social media, email & automation marketing, ads, mobile development, ux, product design
- tworzenie dokumentacji dotyczącej stosowanych eksperymentów
- konfiguracja, planowanie oraz zarządzanie usługami Cloud Messaging i In-App Messaging
- Taktyczne
- analiza potrzeb oraz zachowań użytkowników aplikacji mobilnych
- proponowanie usprawnień usług
- wkład koncepcyjnych przy tworzeniu strategii wejścia na nowe rynki
- przekazywanie uwag w zakresie projektowanych usług
- wkład kreatywny w proces tworzenia kreacji reklamowych, onboardingu, konceptów bramek płatności, pakietów usług
- poszukiwanie niestandardowych obszarów powiększania bazy użytkowników lub wzrostu retencji
Będziesz świetnym kandydatem, jeśli (wymagania):
- masz co najmniej 2-letnie doświadczenie z zakresu growth hackingu
- dobrze znasz Google Firebase, Facebook Analytics, Google Analytics i Google Data Studio
- Potrafisz udokumentować swoje dotychczasowe rezultaty w działaniach growth hackingowych
- dobrze czujesz się w analityce, potrafisz łączyć dane z różnych źródeł i niestraszna Ci tabela przestawna w Excelu
- znasz na dobrym poziomie komunikacyjnym język angielski
- ważne – potrafisz pracować samodzielnie – nie czekasz na zadania, tylko wychodzisz z własnymi inicjatywami
Dodatkowo dużym plusem będzie, jeżeli:
- masz doświadczenie w branży mobile apps
- pracowałeś na usługach opartych na modelu subskrypcyjnym z darmowym okresem próbnym (trial)
- zdobyłeś doświadczenie w testowaniu gateway payment i/lub payment screen w branży mobile
- znasz Tableau w stopniu pozwalającym na swobodną wizualizację rezultatów swojej pracy
- nie straszne Ci Dynamic Links i Deep Links
Oferujemy:
- pracę przy międzynarodowych projektach, które są używane przez dziesiątki tysięcy osób na całym świecie i wywierają realny wpływ na ich życie
- możliwość wdrażania własnych pomysłów – jesteśmy zwinną firmą, szybko wdrażamy nowe rozwiązania
- wynagrodzenie adekwatne do umiejętności
- firmowy catering
- ubezpieczenie grupowe
- kartę Multisport
- pracę w nowoczesnym i wygodnym biurze w centrum Poznania (lub możliwość pracy zdalnej z regularnymi wizytami w biurze)
- Więcej o tym, dlaczego warto pracować w DietLabs przeczytasz tutaj
- Last but not least – jeśli chcesz rozwijać się w obszarze marketingu w internecie, DietLabs jest idealnym miejscem. Nasza firma powiązana jest kapitałowo ze Sprawny.Marketing, dlatego masz nieograniczony dostęp do najnowszej wiedzy (szkolenia, konferencje, prenumerata Magazynu Sprawny.Marketing, wewnętrzna międzyfirmowa grupa dyskusyjna, międzyfirmowe spotkania i wymiana doświadczeń i pomysłów). Ścieżka szkoleń już na Ciebie czeka!
Chcesz zobaczyć, kto pracuje w DietLabs? Kliknij tutaj.
Poniżej możesz wysłuchać wywiadu z Tomkiem Frontczakiem – Head of Marketing w DietLabs (a także założycielem SprawnyMarketing.pl i współzałozycielem Agencji MaxROY.com).
Proszę w CV dopisać oświadczenie:
“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych
w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu
rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych,
Dz. U. Nr 133 poz. 883)”.
Swoje CV lub link do profilu LinkedIn wyślij na adres wojciech@dietlabs.pl wpisując w tytule maila “Mobile Marketing Growth Hacker” wraz ze zgodą na przetwarzanie danych w celach rekrutacyjnych.
Poznaj 10 powodów, dla których warto pracować w DietLabs
Wywiad z Tomkiem Frontczakiem, Head of Marketing w DietLabs: