Full Stack Marketer (kreatywny)

Lokalizacja: Poznań lub zdalnie
Forma współpracy: kontrakt B2B, praca na miejscu w biurze w centrum Poznania (preferowane) lub zdalnie + wizyty w Poznaniu (minimum raz na 2 tygodnie)
Praca zdalna: możliwe w pełnym wymiarze, ale z gotowością wizyt w Poznaniu

 

Dobre usługi powstają w sprawnych zespołach projektowych. Nasze składają się z reprezentantów różnorodnych specjalizacji, takich jak: technologie internetowe i mobilne, dietetyka, psychologia, projektowanie, UX, marketing, zarządzanie projektami.

Tworząc oraz dzieląc się naszymi internetowymi rozwiązaniami dietetycznymi i fitnesowymi, zmieniamy nawyki wielu tysięcy ludzi. Naszym flagowym (ale nie jedynym) projektem jest aplikacja powstała przy współpracy z Anną Lewandowską Diet & Training by Ann, która ma ponad 2 mln pobrań i wyróżnienie Apple: Apps We Love. Kreujemy własne produkty, mamy 100% decyzyjność w zakresie kierunków rozwoju oraz stabilny model biznesowy finansujący działanie firmy.

 

 

Full Stack Marketer (kreatywny)

Poznań

 

Dobrze się czujesz w marketingu internetowym, a planowanie nowych działań promocyjnych i sprzedażowych sprawia Ci frajdę? Jeżeli przed każdą podjętą decyzją pytasz siebie w duszy “czy te działania przełożą się na sprzedaż?”, to… Dobrze trafiłaś / trafiłeś!

 

Zakres obowiązków:

  • inicjowanie szeroko pojętych działań marketingowych (kreatywny copywriting, marketing automation, email marketing) nakierowanych na pozyskanie i zwiększenie satysfakcji użytkowników
  • współpraca, optymalizacja i synchronizowanie działań growth z działami email & automation marketing, ux, product design, user acquisition
  • tworzenie lub współtworzenie projektów landing page’y, które nie tylko wyglądają, ale również zawierają nieszablonowe copy
  • planowanie oraz realizacja działań promocyjnych i sprzedażowych (web + mobile)
  • budowanie dokumentacji dotyczącej realizowanych działań
  • regularna analiza skuteczności prowadzonych działań
  • proponowanie usprawnień projektowanych oraz istniejących już funkcjonalności produktów

 

Będziesz świetnym kandydatem, jeśli (wymagania):

  • masz co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy na takich obszarach, jak: Email Marketing, kreatywny Copywriting, Web Analytics
  • korzystając z marketingowego ekosystemu Google (Ads, Analytics, Optimize, Tag Manager) i Facebooka (Ads, Analytics) czujesz się, jak ryba w wodzie
  • interesujesz się brandingiem, a język korzyści stosujesz odruchowo
  • potrafisz stworzyć USP i na jego podstawie zaproponować nowe grupy reklam, kreacje / kampanie email marketingowe
  • śledzisz nowości w świecie marketingu internetowego i nie boisz się eksperymentować
  • znasz na zaawansowanym poziomie język angielski oraz posługujesz się dodatkowym językiem przynajmniej w stopniu podstawowym
  • ważne – potrafisz pracować samodzielnie – nie czekasz na zadania, tylko wychodzisz z własnymi inicjatywami

 

Dodatkowo dużym plusem będzie, jeżeli:

  • masz doświadczenie w branży mobile apps
  • doświadczenie w pracy nad obszarem PPC (Facebook, Google)

 

Oferujemy:

  • pracę przy międzynarodowych projektach, które są używane przez dziesiątki tysięcy osób na całym świecie i wywierają realny wpływ na ich życie
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów – jesteśmy zwinną firmą, szybko wdrażamy nowe rozwiązania
  • wynagrodzenie adekwatne do umiejętności 
  • firmowy catering
  • ubezpieczenie grupowe
  • kartę Multisport
  • pracę w nowoczesnym i wygodnym biurze w centrum Poznania (lub możliwość pracy zdalnej z regularnymi wizytami w biurze)
  • Więcej o tym, dlaczego warto pracować w DietLabs przeczytasz tutaj
  • Last but not least – jeśli chcesz rozwijać się w obszarze marketingu w internecie, DietLabs jest idealnym miejscem. Nasza firma powiązana jest kapitałowo ze Sprawny.Marketing, dlatego masz nieograniczony dostęp do najnowszej wiedzy (szkolenia, konferencje, prenumerata Magazynu Sprawny.Marketing, wewnętrzna międzyfirmowa grupa dyskusyjna, międzyfirmowe spotkania i wymiana doświadczeń i pomysłów). Ścieżka szkoleń już na Ciebie czeka!

 

Chcesz zobaczyć, kto pracuje w DietLabs? Kliknij tutaj.
Poniżej możesz wysłuchać wywiadu z Tomkiem Frontczakiem – Head of Marketing w DietLabs (a także założycielem SprawnyMarketing.pl i współzałozycielem Agencji MaxROY.com).

 

Proszę w CV dopisać oświadczenie:
“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych
w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu
rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych,
Dz. U. Nr 133 poz. 883)”.

Swoje CV lub link do profilu LinkedIn wyślij na adres wojciech@dietlabs.pl wpisując w tytule maila “Full Stack Marketer (kreatywny)” wraz ze zgodą na przetwarzanie danych w celach rekrutacyjnych.

Poznaj 10 powodów, dla których warto pracować w DietLabs

 

Wywiad z Tomkiem Frontczakiem, Head of Marketing w DietLabs: