Senior Data Scientist & Team Leader
for Mobile Applications

Lokalizacja: Poznań lub zdalnie
Forma współpracy: kontrakt B2B
Praca zdalna: możliwe w pełnym wymiarze, ale z gotowością wizyt w Poznaniu

 

Oferujemy skalowalne, wysoce zindywidualizowane rozwiązania cyfrowe w dietetyce, fitness i motywacji, które polepszają jakość życia naszych klientów. Nasza aplikacja Diet and Training by Ann uzyskała ponad 3 miliony ściągnięć i jest najpopularniejszą aplikacją dietetyczno – treningową w Polsce. Zostaliśmy wyróżnieni  m.in. przez Apple prestiżowym znakiem App of the Day.  

Nasz zespół składa się ze specjalistów wielu branż, których łączy wspólna misja – pomoc ludziom poczuć radość w prowadzeniu zdrowego stylu życia. 

 

 

Senior Data Scientist & Team Leader
for Mobile Applications

Poznań

 

Uwielbiasz dane pochodzące od setek tysięcy użytkowników aplikacji mobilnych? Chcesz wyciągać nieoczywiste wnioski i mieć wpływ na rozwój produktu i działania innych osób w zespole? Wiesz, że analityka jest kluczowa w analizowaniu działań marketingowych? Dobrze trafiłaś / trafiłeś!

Cel biznesowy

Wypracowanie procesów i narzędzi do podejmowania decyzji przy rozwoju produktu na podstawie danych. Wsparcie zespołu marketingowego dokładniejszą analizą danych. Powyższe ma przyczynić się do zwiększenia retencji użytkownika aplikacji oraz lepszej alokacji wydatków budżetów marketingowych, a docelowo przełożyć na zwiększony wynik finansowy firmy.

 

Zakres obowiązków:

  • Operacyjne
    • zarządzanie dwuosobowym zespołem (analityk danych + inżynier danych)
    • odpowiedzialność za przepływ danych w firmie (od utworzenia, przez ETL, po konsumpcję), w tym projektowanie i optymalizacja procesów danych
    • tworzenie i analiza raportów danych (np. kohortowe, migracja klientów, retencja, KPI, MRR, CAC)
    • interpretacja danych i wyciąganie wniosków
    • ścisła współpraca z działem marketingu w celu optymalizacji pozyskiwania i reaktywacji użytkowników, wsparcie w wyborze optymalnych kanałów promocyjnych.
    • współpraca z zespołem ds. produktów i analiza testów A/B dla nowych funkcji i ich wpływ na poziom retencji użytkowników
    • współpraca z IT w zakresie wdrażania rozwiązań analitycznych
    • wprowadzenie procesów sprawdzających jakość danych i utrzymywanie dokumentacji dotyczącej analityki
  • Taktyczno-strategiczne 
    • dzielenie się wiedzą i pielęgnowanie podejścia w oparciu o dane w firmie
    • projektowanie rozwiązań analitycznych (narzędzi, schematów) i zastosowanie rozwiązań dla biznesu
    • wprowadzenie do firmy narzędzi i procesów ML
    • strategiczna współpraca z Zarządem Spółki

 

Będziesz świetnym kandydatem, jeśli (wymagania):

  • masz co najmniej 3-letnie doświadczenie w analityce na podobnym stanowisku
  • pracowałeś przez co najmniej rok jako analityk w środowisku aplikacji mobilnych
  • znasz Tableau, Google BigQuery, Firebase, Facebook Analytics, Google Analytics for Firebase, Appsflyer
  • potrafisz integrować różne źródła danych, generować raporty, tworzyć pulpity
  • możesz analizować ogromną ilość danych i wyciągać właściwe wnioski
  • rozumiesz struktury bazy danych
  • masz wysokie umiejętności organizacyjne i zdolność do ustalania priorytetów
  • masz proaktywne podejście do swoich obowiązków
  • możesz i chcesz dzielić się wiedzą i wnioskami z innymi działami
  • interesuje cię uczenie maszynowe i statystyki
  • mówisz płynnie po angielsku

 

Dodatkowo dużym plusem będzie, jeżeli:

  • masz doświadczenie w modelu biznesowym opartym na subskrypcji aplikacji i rozumiesz jego niuanse
  • masz doświadczenie w obliczaniu LTV
  • zależy Ci na zdrowym stylu życia

 

Oferujemy:

  • pracę przy projektach, które są używane przez dziesiątki tysięcy osób i wywierają wpływ na ich życie
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów – jesteśmy zwinną firmą, szybko wdrażamy nowe rozwiązania. Będziesz mieć realny wpływ na produkt i działanie innych działów
  • wysokie wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i zarządzanych budżetów
  • w przypadku pracy w biurze w Poznaniu – codzienne obiady na koszt firmy
  • kartę Multisport
  • ubezpieczenie grupowe
  • lekcje języka angielskiego dostosowane do twojego poziomu
  • wsparcie administracyjne w sytuacji relokacji do Polski
  • Last but not least – jeśli chcesz rozwijać się w obszarze marketingu w internecie, DietLabs jest idealnym miejscem. Nasza firma powiązana jest kapitałowo ze Sprawny.Marketing, dlatego masz nieograniczony dostęp do najnowszej wiedzy (szkolenia, konferencje, prenumerata Magazynu Sprawny.Marketing, wewnętrzna międzyfirmowa grupa dyskusyjna, międzyfirmowe spotkania i wymiana doświadczeń i pomysłów). Ścieżka szkoleń już na Ciebie czeka!

 

Chcesz zobaczyć, kto pracuje w DietLabs? Kliknij tutaj.
Poniżej możesz wysłuchać wywiadu z Tomkiem Frontczakiem – Head of Marketing w DietLabs (a także założycielem SprawnyMarketing.pl i współzałozycielem Agencji MaxROY.com).

 

Proszę w CV dopisać oświadczenie:
“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”.

Swoje CV lub link do profilu LinkedIn wyślij na adres jobs@dietlabs.pl wpisując w tytule maila Senior Data Scientist & Team Leader for Mobile Applications wraz ze zgodą na przetwarzanie danych w celach rekrutacyjnych.

Poznaj 10 powodów, dla których warto pracować w DietLabs

 

Wywiad z Tomkiem Frontczakiem, Head of Marketing w DietLabs: