Data Analyst for Mobile Applications

Lokalizacja: Poznań lub zdalnie
Forma współpracy: kontrakt B2B, praca na miejscu w biurze w centrum Poznania (preferowane) lub zdalnie + wizyty w Poznaniu (minimum raz na 2 tygodnie)
Praca zdalna: możliwe w pełnym wymiarze, ale z gotowością wizyt w Poznaniu

 

Dobre usługi powstają w sprawnych zespołach. Nasze składają się z reprezentantów różnorodnych specjalizacji, takich jak: technologie internetowe i mobilne, dietetyka, fitness, psychologia, projektowanie, UX, marketing.

Tworząc oraz dzieląc się naszymi internetowymi rozwiązaniami dietetycznymi i fitnesowymi, zmieniamy nawyki wielu tysięcy ludzi. Naszym flagowym (ale nie jedynym) projektem jest aplikacja powstała przy współpracy z Anną Lewandowską Diet & Training by Ann, która ma ponad 1,8 mln pobrań i wyróżnienie Apple: Apps We Love. Tworzymy własne produkty, mamy 100% decyzyjność w zakresie kierunków rozwoju oraz stabilny model biznesowy finansujący działanie firmy.

 

 

Data Analyst for Mobile Applications

Poznań

 

Uwielbiasz dane pochodzące od setek tysięcy użytkowników aplikacji mobilnych? Chcesz wyciągać nieoczywiste wnioski i mieć wpływ na rozwój produktu i działania innych osób w zespole? Wiesz, że analityka jest kluczowa w analizowaniu działań marketingowych? Dobrze trafiłaś / trafiłeś!

Cel biznesowy

Wypracowanie procesów i narzędzi do podejmowania decyzji przy rozwoju produktu na podstawie danych. Wsparcie zespołu marketingowego dokładniejszą analizą danych. Powyższe ma przyczynić się do zwiększenia retencji użytkownika aplikacji oraz lepszej alokacji wydatków budżetów marketingowych, a docelowo przełożyć na zwiększony wynik finansowy firmy.

 

Zakres obowiązków:

  • Operacyjne
    • Tworzenie i analizowanie raportów danych (np. cohorts, churn, retention, KPI, MRR, CAC)
    • Interpretacja danych i wyciąganie wniosków
    • Ścisła współpraca z działem marketingu przy optymalizacji kampanii akwizycyjnych i reaktywujących użytkowników, wsparcie przy wyborze najbardziej optymalnych kanałów promocji
    • Współpraca z działem produktu i analiza testów różnicowych dla nowych funkcjonalności i ich wpływu na retencję użytkownika
    • Współpraca z działem IT przy wytycznych do implementacji
    • Dbanie o poprawność zbieranych danych oraz aktualność dokumentacji pod kątem analityki
  • Taktyczno-strategiczne 
    • Stworzenie modelu predykcji LTV w subskrypcyjnym modelu biznesowym
    • Tworzenie dashboardów dla poszczególnych działów
    • Dzielenie się wiedzą i kultywowanie w firmie data-driven approach
    • Rekomendacje i kierunki rozwoju w zakresie budowania analytics stack

 

Będziesz świetnym kandydatem, jeśli (wymagania):

  • Masz minimum 2-letnie doświadczenie w analityce na podobnym stanowisku
  • Pracowałeś przynajmniej rok jako analityk w środowisku aplikacji mobilnych
  • Znasz Tableau (lub innego narzędzia BI), SQL, BigQuery, Firebase, Facebook Analytics, Google Analytics for Firebase
  • Potrafisz integrować różne źródła danych, generować raporty, tworzyć dashboardy
  • Umiesz analizować ogromną liczbę danych i trafnie wyciągać wnioski
  • Rozumiesz struktury baz danych
  • Cechujesz się wysokim poziomem samoorganizacji i umiejętności priorytetyzowania zadań
  • Proaktywnie podchodzisz do swoich obowiązków
  • Potrafisz i chcesz dzielić się wiedzą i wnioskami z innymi działami
  • Znasz dobrze język angielski

 

Dodatkowo dużym plusem będzie, jeżeli:

  • Masz doświadczenie w modelu biznesowym opartym na subskrypcjach w aplikacjach i rozumiesz jego niuanse
  • Znasz MMP: Appsflyer lub Adjust
  • Masz doświadczeniu przy obliczaniu LTV
  • Potrafisz wskazać eventy do optymalizacji kampanii akwizycyjnych w systemach reklamowych
  • Interesuje Cię Machine Learning i statystyka
  • Jesteś fanem prowadzenia zdrowego trybu życia

 

Oferujemy:

  • Pracę przy projektach, które są używane przez dziesiątki tysięcy osób i wywierają wpływ na ich życie
  • Możliwość wdrażania własnych pomysłów – jesteśmy zwinną firmą, szybko wdrażamy nowe rozwiązania. Będziesz mieć realny wpływ na produkt i działanie innych działów
  • Wysokie wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i zarządzanych budżetów
  • Firmowy catering, witaminy, kartę Multisport, ubezpieczenie grupowe
  • Pracę w nowoczesnym i wygodnym biurze w centrum Poznania
  • Pomoc przy relokacji do Poznania / Polski
  • Więcej o tym, dlaczego warto pracować w DietLabs przeczytasz tutaj
  • Last but not least – jeśli chcesz rozwijać się w obszarze marketingu w internecie, DietLabs jest idealnym miejscem. Nasza firma powiązana jest kapitałowo ze Sprawny.Marketing, dlatego masz nieograniczony dostęp do najnowszej wiedzy (szkolenia, konferencje, prenumerata Magazynu Sprawny.Marketing, wewnętrzna międzyfirmowa grupa dyskusyjna, międzyfirmowe spotkania i wymiana doświadczeń i pomysłów). Ścieżka szkoleń już na Ciebie czeka!

 

Chcesz zobaczyć, kto pracuje w DietLabs? Kliknij tutaj.
Poniżej możesz wysłuchać wywiadu z Tomkiem Frontczakiem – Head of Marketing w DietLabs (a także założycielem SprawnyMarketing.pl i współzałozycielem Agencji MaxROY.com).

 

Proszę w CV dopisać oświadczenie:
“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych
w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu
rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych,
Dz. U. Nr 133 poz. 883)”.

Swoje CV lub link do profilu LinkedIn wyślij na adres work-analyst@dietlabs.pl wpisując w tytule maila Data Analyst for Mobile Applications wraz ze zgodą na przetwarzanie danych w celach rekrutacyjnych.

Poznaj 10 powodów, dla których warto pracować w DietLabs

 

Wywiad z Tomkiem Frontczakiem, Head of Marketing w DietLabs: